رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۳ نفر محکوم به قصاص و ۲۷ نفر محکوم جرایم غیرعمد از زندان‌های استان کردستان آزاد شدند 

14:05 - 16 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۳۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۳ نفر محکوم به قصاص و ۲۷ نفر محکوم جرایم غیرعمد از زندان‌های استان کردستان آزاد شدند 
همزمان با فرارسیدن میلاد مسعود حضرت صاحب الزمان (عج) و با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان و تعدادی از خیرین استان، ۳ نفر از محکومین به قصاص و ۲۷ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان کردستان آزاد شدند. 

خبرگزاری میزان -  در ابتدای مراسم میلاد مسعود حضرت صاحب الزمان (عج) که در زندان مرکزی سنندج برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن تبریک نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: این ایام مبارک، بهترین فرصت برای کسب معنویت و انس و تقرب به درگاه باری تعالی است. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان خطاب به مددجویان تصریح کرد: خداوند متعال، توبه کسانی را که با قلب سلیم و روح پاک، طلب آمرزش و مغفرت می‌کنند قبول کرده و این مهم فقط با اشتغال به ذکر و یاد خدا محقق می‌شود. 

وی افزود: امروز ۳ نفر از محکومین به قصاص نفس در استان کردستان، با گذشت اولیای دم و همچنین کمک و بزرگواری خیرین و نیکوکاران رهایی یافتند و امیدواریم با تاسی به خداوند متعال و اهل بیت این بخشش‌ها در میان افراد جامعه ادامه دار باشد. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان از خیرین، نیکوکاران و شکات پرونده‌های قضایی در سراسر استان دعوت کرد تا به مناسبت این ایام مبارک، گذشت و بخشش را سرلوحه کار خود قرار دهند. 

وی افزود:  ۳ نفر از محکومین به قصاص نفس با رضایت اولیای دم و ۲۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک‌های ستاد دیه کشور و استان و خیرین و نیکوکاران از زندان‌های استان آزاد شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *